zondag 26 juli 2015

Magenta Challenge...

Dit kaartje maakte ik, op de valreep, voor de uitdaging bij Magenta...
Ik hou van de stempels, je kan er gewoon alle kanten mee uit.
De achtergrond heb ik de mal van Tim Holtz gesponst met Distress, de bloemen ook in Twisted Citron gestempeld, dan ze opnieuw gestempeld met zwart. Afgewerkt met witte stift...
 
 

 
Hier heb ik de bloem 2x afgestempeld op een aquarel papier... het kleinste papier ingekleurd met mijn aquarel potloden...



Bedankt om langs te komen, Groetjes, Linda

5 opmerkingen:

Mariëtte zei

Prachtig Linda!
Leuk dat je mee doet met de Magenta challenge, success!

Ellie Knol zei

Heel mooi Linda! Leuk ook dat je meedoet. Zag het eerste kaartje op de creatiefmetstempels groep, en herkende natuurlijk de mooie Magenta stempel!

Enny zei

Toffe kaarten Linda, veel succes met de uitdaging ! Groetjes, Enny

Carole Dion zei

Thank to taking part to Magenta challenge !

Cassandra aka Scrap Savvy zei

Great cards! Thanks for joining in the Magenta Challenge this month.